Jak osiągnąć top 10 w wynikach wyszukiwań

Co zrobić, aby nasza strona osiągnęła lepsze wyniki wyszukiwania w Google? To pytanie z pewnością zadaje sobie niejedna osoba prowadząca sklep internetowy, lub też zajmująca się pozycjonowaniem. Chcąc podnieść pozycję strony mamy do dyspozycji kilka przydatnych narzędzi.

Optymalizacja na własną rękę?

Z pewnością nieustanne zmiany w algorytmach wyszukiwania Google nie ułatwiają zadania. Możemy jednak stosować szereg działań pozwalających na poprawę pozycji naszej strony. Wiesz na pewno o poprawianiu wyników dzięki tworzeniu i wymianie wartościowych treści w różnych miejscach w sieci. Współpraca z lokalnymi forami, mediami internetowymi i instytucjami pomaga w poprawianiu jakości naszej strony, a tym samym wyników jej wyszukiwania. Warto wymieniać się linkami ze stronami o uznanej pozycji. Możemy także przeszukiwać internet w celu zdobycia informacji na temat pozycjonowania i próbować stosować je w praktyce.

Z jakich narzędzi korzystać?

Szybko okaże się, że do pozycjonowania potrzebny nam będzie zestaw narzędzi. Do najbardziej popularnych należą choćby:

  • majestic.com
  • senuto.com
  • neilpatel.com

To przykładowy zestaw narzędzi usprawniający pozycjonowanie stron internetowych. Dzięki serwisowi majestic.com możemy sprawdzić głównie w dwóch wskaźnikach wartość wprowadzonej witryny. Uzyskujemy informacje na temat jakości i ilości linków znajdujących się na stronie. Prześledzić możemy także tematykę danej strony. W tych i wielu innych kategoriach serwis przyznaje punkty od 0 do 100. Neilpatel.com to narzędzie umożliwiające nam śledzenie źródła ruchu na zadanej stronie oraz analizę słów kluczowych. Podobnie narzędzie senuto.com. Dzięki niemu możemy poznać swoją sytuację w Google, poznać konkurencję, budować kampanię w oparciu frazy w dowolnym języku itp.

Niezależnie jednak od wyboru narzędzi, wszelkie nasze działania będą wymagały poświęcenia wielu godzin, a w dalszej perspektywie także wielu tygodni i miesięcy, aby poprawić i utrzymać wysokie wyniki wyszukiwania. Przykładowo, pozycjonowanie sklepu internetowego, to ciągłe trzymanie ręki na pulsie i analiza dużej ilości skomplikowanych danych.

Jak się w tym nie pogubić?

Jak widzimy, nie jest to takie proste, jak mogłoby się wydawać na pierwszy rzut oka. Bardzo łatwo się w tym wszystkim pogubić. Dlatego należy zadać sobie pytanie, czy warto poświęcać swój czas i środki na pozycjonowanie we własnym zakresie? Istnieje możliwość, że nasze działania, mimo jak najlepszych intencji osiągną skutek odwrotny do zamierzonego i tylko pogorszymy sprawę. Być może lepiej zlecić to profesjonalistom pozycjonowania w Lublinie. Dzięki zleceniu tej pracy, np. agencji interaktywnej freeline.pl, możemy zaoszczędzić czas i pieniądze. Po pierwsze dlatego, gdyż wiele wartościowych narzędzi pozycjonowania jest płatnych. Poza tym, skorzystanie z usług agencji zajmującej się pozycjonowaniem pozwoli nam skupić się na innych zadaniach, które w większym stopniu wymagają naszej uwagi.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here